• 0

FAQ - Frequently Asked Questions (veelgestelde vragen)

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Alle artikelen die wij online verkopen, zijn op het moment dat de producten online worden gezet ook voorradig. Zodra wij je betaling hebben ontvangen, reserveren wij de goederen. Indien je voor 14.00 besteld, doen wij ons best om je bestelling nog dezelfde dag op de post te doen. Bestel je na 17.00 uur en zijn de bestellingen van die dag al op de post gedaan, dan wordt je bestelling de volgende dag verzonden.

Wat zijn de verzendkosten?

Binnen Nederland betaal je geen verzendkosten.

Er is iets verkeerd gegaan, kan ik mijn bestelling nog wijzigen?

Als je bestelling nog niet op de post is gedaan kan dat. Neem daarom zo spoedig mogelijk contact op per e-mail: info@primipassi.nl of per telefoon: +31-(0)592-412444.

Je hebt de verkeerde bestelling ontvangen. Wat nu?

De kans is heel klein dat wij een fout maken en je daardoor per ongeluk een ander artikel ontvangt dan besteld. Als dit het geval is kun je het foutieve artikel naar ons retourneren. Voor meer informatie over retourzendingen klik hier.

Je hebt een artikel besteld maar de maat is niet goed of het artikel is beschadigd. Wat nu?

Voor meer informatie over retourzendingen klik hier.

Ik heb een klacht, wat nu?

Je kunt je klacht e-mailen naar info@primipassi.nl. Wij zullen je klacht binnen 14 dagen behandelen.

Overige vragen?

Voor overige vragen kun je ons een e-mail sturen. Wij streven er naar je e-mail nog dezelfde dag te beantwoorden. Voor vragen kun je contact opnemen met info@ primipassi.nl.nl.


Laatst bijgewerkt: 25 spetember 2013